نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تمیز کردن ماشین لباسشویی

آیا دستگاه ماشین لباسشویی شما ظاهر و بوی ناخوشایندی دارد؟ حتما تا به حال به شستن دستگاهی که کار خودش شستن است فکر هم نکرده اید، اما ماشین لباسشویی مانند هر چیز دیگری نیز کثیف میشود. ماشین لباسشویی میتواند کپک، که جا مانده مواد شوینده و آب داغ هستند را تولید کند، و با جذب اثر دست شما تکه لک کثیفی بر روی بدنه خود به جا بزارن. ولی باید بدانید که تمیز کردن ماشین لباسشویی کاری بسیار راحت است.

مواد مورد نیاز برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

  • سرکه یا آب لیمو
  • تمیز کننده چند منظوره
  • دستمال تمیز
  • و بطری اسپری خالی

چگونه قسمتهای مختلف دستگاه را تمیز کنیم

  • بیرون ماشین لباسشویی: بدنه بیرونی دستگاه رو میتونید با سرکه یا تمیزکننده چند منظوره تمیز کنید.سرکه انتخابی کم هزینه و درعین حال موادی طبیعی است که به راحتی لکه ها را از بین میبرد. اب لیمو نیز به همین خوبی عمل میکند. کافی است داخل بطری خالی مقداری سرکه و یا اب لیمو ریخته و شروع به اسپری کردن بدنه کنید و بعد از ان با تکه پارچه ای نم دار و تمیز شروع به پاک کردن کنید. حتما توجه کنید که تمام قسمتها را با دقت پاک کنید، مخصوصا دستگیره.
  • شستشوی تشت: تنظیم دستگاه خود را بر روی داغ ترین حرارت آب و طولانی ترین مدت زمان کارکرد قرار دهید، حالا کافی است برای از بین بردن بوی نامطبوع و کثیفی داخل تشت ماشین لباسشویی دو لیوان سرکه یا آب لیمو بریزید و دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خالی کار کند.
  • درب و لولاها: برای از بین بردن کپک، خاک و مواد شوینده به جا مانده بر روی درب و لبه های درب، باید با دقت گوشه های درب و لولا را کاملا با سرکه بشوریم. میتوانید با استفاده از یک مسواک قدیمی تمام قسمتهای ریز که دست از ان رد نمیشود را با دقت تمیز کنید.
  • واشر درب: اگر ماشین لباسشویی درب از جلو دارید، لازم است که شیار درب را از جای در بیاورید، و داخل لبه های ان را با سرکه و فشار آب به راحتی تمیز کنید.
  • مخزن مواد شوینده: ابتدا باید مخزن مواد شوینده را در بیاورید و داخل سینک ظرف شویی به خوبی آن را بشویید. بعد از اینکه کاملا تمیز شدن باید ان را خشک کنید.زمانی که منتظر هستین تا خشک شود میتوانید لبه ها و دور محل مخزن را با مسواک تمیز کنید، سپس مخزن را در جای خود قرار دهید.

نکات کمکی بیشتر

برای جلوگیری از کپک زدن بهتر است که بعد از استفاده از ماشین لباسشویی، درب را باز بگزارید تا داخل ماشین به خوبی خشک شود.

نرم کننده های شیمیایی معمولا باعث به جا موندن لکه و ته نشین شدن در دستگاه میشوند.میتوانید با درست کردن نرم کننده از سرکه، جلوی به وجود امدن این مشکل را بگیرید.

زمانی که مشغول نظافت ماشین لباسشویی هستید، وقت خوبی است که از وصل بودن صحیح شلنگ ورودی و خروجی که در پشت دستگاه قرار دارند مطمین شوید.

سخن پایانی

در صورت عدم رفع مشکل بوی بد ماشین لباسشویی با استفاده از روش های ذکر شده در این مقاله، می توانید به  صفحه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ مراجعه کنید. تکنسین های متخصص در پارسا سرویس با بررسی دقیق مشکل، بهترین راه حل را برای رفع آن ارائه خواهند داد.

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پارسا سرویس با ارائه خدمات تخصصی و استفاده از قطعات اصل، به شما در رفع مشکل بوی بد ماشین لباسشویی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک خواهد کرد.برای تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ می‌توانید به صفحه تماس با ما پارسا سرویس مراجعه کرده و یا فرم را پر کنید و متنظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیگر مقالات این دسته بندی