نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا ماشین لباسشویی بوی بد میدهد، و راه های از بین بردن بوی

هیچی بدتر از این نیست که وقتی درب ماشین لباسشویی رو باز میکنید بوی بدی بدهد و دلیل آن را ندانید. برای از بین بردن این بوی‌های بد ابتدا باید منبع تولید بوی را بدانید. وقتی لباسهای کثیف را داخل ماشین قرار میدهیم، روغن، کثیفی و مو به مرور زمان در داخل لباسشویی، و مواد شوینده داخل مخزن مواد شوینده تهنشین شده و تولید باکتری میکنند.نرکیب این باکتری‌ها و کپکهایی که به مرور زمان داخل ماشین لیاسشویی تولید میشوند باعث پخش شدن بوی بد میشود. ما در این مطب راههایی برای از بین بردن این بوی‌های نامطبوع را به شما آموزش میدهیم.

نظافت داخل و خارج ماشین لباسشویی

شاید این مورد برای شما عحیب باشد که، ماشینی را که خودش کارش شستن است تمیز کنید ولی باید حتما این نکنه را در نظر داشته باشین که با توجه به مصرف شما از ماشین لباسشویی، حداقل ماهی یک مرتبه تمام قسمتهای داخلی و خارجی را با دقت تمیز کنید. یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که مخزن مواد شوینده را از جای خودش در بیاورید و با آب داغ و مسواک مواد شوینده تهنشین شده را کاملا از بین ببرید.

شیار دربها فراموش نشود

یکی از مواردی که برای از بین بردن بوی ماشین لباسشویی باید در نظر داشته باشید تمیز و خشک کردن شیار درب پس از هر دفعه استفاده از ماشین لباسشویی است. وقتی ماشین لباسشویی در حال کار کردن است، مواد شوینده و کثیفیهای خارج شده از لباسها ممکن است که به شیار درب نفوذ کرده و تولید باکنری کنند و پس از مدتی از خود بوی بد ساطع کنند. به راحتی میتوانید پس از خارج کردن لباسهایتان از داخل ماشین لباسشویی، با اسنفاده از تکه پارچه‌ای خشک و تمیز شیار پلاستیکی درب را تمیز کنید و برای اینکه کاملا خشک شود اگر امکانش هست درب را باز بگذارید.

مخزن و لوله خروجی را چک کنید

لازم است که لوله خروجی ماشین لباسشویی را به دقت برسی کنید. و از اینکه گرفتگی در آن وجود ندارد مطمئن شوید. خیلی از مواقع وجود گرفتگی در لوله خروجی باعث تولید این بوی‌ها میشود. میتوانید ماهی یک مرتبه ماشین لباسشویی را بدون اینکه داخل آن لباس کثیفی قرار داده باشید روشن کرده و با انتخاب بالا ترین دمای آب اجازه دهید که کار کند. این روش باعث میشود که گرفتگیهای لوله های داخلی ماشین لباسشویی از بین بروند.

سخن پایانی

در صورت عدم رفع بوی بد ماشین لباسشویی با استفاده از روش های ذکر شده در این مقاله، به شما توصیه می کنیم که به صفحه نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ مراجعه کنید. تکنسین های متخصص در پارسا سرویس با بررسی دقیق مشکل، بهترین راه حل را برای رفع آن ارائه خواهند داد. نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پارسا سرویس با ارائه خدمات تخصصی و استفاده از قطعات اصل، به شما در رفع مشکل بوی بد ماشین لباسشویی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک خواهد کرد. برای تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ می‌توانید به وب سایت پارسا سرویس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های درج شده تماس بگیرید.

دیگر مقالات این دسته بندی