نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کولر گازی خود را روی چه درجه‌ای تنظیم کنیم؟

کولر گازی خود را روی چه درجه‌ای تنظیم کنیم؟

با شروع تابستان و افزایش گرمای هوا، بهترین روش برای ایجاد هوای دلپذیر و خنک در داخل خانه استفاده از کولر گازی است. باید یه این نکته توجه کنید که استفاده از کولر گازی باعث افزایش هزینه برق شما خواهد شد. پس همیشه باید به تنظیم درجه هوای دستگاه توجه داشته باشید.

بهترین درجه وقتی در منزل هستید

برای اینکه تابستانی خنک و کم هزینه داشته باشید، بهتر است در زمانهایی که داخل خانه هستید ،کولر گازی خودتون رو بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. تنظیم کولر گازی بر روی این درجه علاوه بر اینکه باعث مطلوب شدن هوا میشود، از مصرف بیش از حد برق هم جلوگیری خواهد کرد و درنتیجه هزینه برق شما کمتر خواهد شد.

درجه مناسب زمانهایی که خارج از منزل هستیم

بهتر است زمانهایی که برای مدت بیشتر از دو ساعت خارج از منزل هستیم برای صرفه جویی در مصرف برق، کولر گازی را روشن نگذاریم. اما اگر شما در شهرهای گرمسیر زندگی میکنید و یا خانه شما نور مستقیم آفتاب را دارد و امکان خاموش گذاشتن کولر وجود ندارد، بهتر است که درجه کولر گازی را نسبت به زمانهای که داخل خانه هستید ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد گرمتر و بر روی ۲۸ درجه سانتیگراد قرار دهید.

خیلی از مدلهای جدید کولر گازی دارای برنامه زمان بندی هستند. اگر دستگاه شما این امکان را دارد، از استفاده از آن قافل نشوید. به راحتی میتوانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که نیم ساعت قبل از اینکه به خانه برسید شروع به کار کند و زمانی که شما به خانه رسیدید از هوای خنک و مطبوع داخل خانه لذت ببرید.

دیگر مقالات این دسته بندی