لوگو پارسا سرویس

نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – وایت هاوس – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19
Untitled-1

قطعات یخچال و ساید مابه

برای ثبت سفارش 

لطفا تماس بگیرین

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

قطعات یخچال مابه

قطعات یخچال مابه یکی از بهترین قطعات در دنیا می‌باشد. این شرکت از بهترین قطعات و باکیفیت ترین اجناس در تولید یخچال های خود استفاده کرده است. این قطعات دارای کیفیت بسیار بالا و دارای طول عمر مفید زیادی هستند. در ادامه با قطعات اصلی یخچال فریزر Mabe، نحوه عمل کرد آنها، نشانه های خرابی، عوامل موثر بر خرابی و نحوه خرید قطعات اصلی و اورجینال یخچال مابه را برای شما بیان کرده‌ایم.

آشنایی با قطعات اصلی یخچال mabe

آشنایی با قطعات اصلی یخچال  فریزر mabe  یکی از ضروری ترین کارهای می‌باشد. به این دلیل که هنگام خرابی یا مشاهده نشانه های خرابی بهترین تصمیم و عکس العمل را داشته باشد. در ادامه به اصلی ترین و پرکار ترین قطعات یخچال مابه اشاره کرده‌ایم.

برد اصلی

برد اصلی، یا مادر برد یخچال یکی از اصلی ترین قطعات و به طور ساده‌تر فرمانده کل قطعات یخچال می‌باشد. این قطعه تمامی دستورات و وظایف دیگر قطعات را برای آنها صادر می‌کند.

فن

فن، یکی از موثر ترین قطعات در تنظیم دمای یخچال و خنک کننده لوله های پشت یخچال می‌باشد. تمامی دستورات فن از برد اصلی صادر می‌شود.

کمپرسور

کمپرسور، یا موتور یخچال فریزر های مابه وظیفه تبدیل بخار گاز به مایع، فشرده کردن آن و چرخاندن گاز در کندانسور و لوله های گازی یخچال می‌باشد.

کندانسور

کندانسور وظیفه کاهش دمای گاز مبرد(گاز خنک کننده یخچال) را دارد. کندانسور گازی که توسط کمپرسور وارد آن می‌شود را خنک می‌کند تا دمای یخچال را تنظیم کند.

نشانه های خرابی یخچال فریزر مابه

دانستن نشانه های خرابی یخچال های مابه بسیار امری مفید می‌باشد، زیرا به شما کمک می‌کند قبل این که هزینه اضافه‌ای را برای شما به ارمغان بی‌آورد از آن جلوگیری کنید. 

نویز زیاد

اگر هنگام تماس تلفنی در محوطه‌ی یخچال خود نویز زیادی را مشاهده می‌کنید این یک زنگ هشدار برای شما می‌باشد. نویز زیاد نشان از علائم خرابی برد اصلی یا مادر برد می‌باشد. در صورت مشاهده بهتر است از نمایندگی رسمی مابه برای رفع مشکل کمک بخواهید.

خاموشی یخچال

خاموشی یخچال سه دلیل بسیار مهم دارد. این سه دلیل به شرح زیر می‌باشد.

  • پریز 

یکی از دلایل خاموشی یخچال مشکل از پریز برق یا محافظ برقی آن می‎‌باشد. در اولین قدم بهتر است یخچال را با یک پریز و محافظ برق دیگر امتحان کنید

  • سیستم برقی

از دیگر دلایل خاموشی یخچال، مشکل از سیستم برقی خود یخچال می‌باشد که بهتر است در صورتی که از سلامت پریز برقی خود اطمینان حاصل کردید و یخچال شما خاموش مانده بود با نمایندگی تماس بگیرید.

  • برد اصلی

در صورتی که یخچال شما به صورت کلی از کار افتاده باشد مشکل از برد اصلی می‌باشد و این مسئله به منظور سوختگی برد می‌باشد.

بهتر است در صورت خاموشی ناگهانی یخچال خود سریعا با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد

سر و صدای ناهنجار یخچال، احتمال وجود مشکل در قسمت کمپرسور را دارد. در صورت قطع نشدن سر و صدا یخچال بهتر است سریعا با نمایندگی جهت جلوگیری از هزینه های اضافه تماس بگیرید.

یکسره شدن فن

این مشکل از فن شما می‌باشد. البته احتمال وجود مشکل از برد اصلی نیز می‌تواند باشد. پنل پشتی یخچال را باز و فن یخچال را تمیز کنید، در صورت درست نشدن مشکل از نمایندگی جهت مشکل یابی دقیق تماس بگیرید.

عوامل موثر بر خرابی یخچال MABE

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم قطعات یخچال فریزر MABE دارای کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیادی هستند. گاهی عوامل بیرونی می‌تواند طول عمر این قطعات را کم کنند. در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره کرده‌ایم تا با توجه آن از خرابی زودتر از موعد قطعات یخچال مابه خود جلوگیری کنید.

آبخوردگی 

آب خوردگی یکی از اصلی ترین دشمنان لوازم برقی و الکتریکی می‌باشد. اگر پشت یخچال شما لوله آب ساختمان عبور کرده بهتر است هر ماه آن را چک کرده و از خشک بودن محیط پشتی یخچال خو اطمینان حاصل کنید

نوسانات برقی

نوسانات برقی، از دیگر عوامل موثر بر خرابی یخچال فریزر مابه شما می‌باشد. برای جلوگیری از این مورد بهتر است از محافظ برقی استفاده کنید.

استفاده نادرست

استفاده نادرست، گذاشتن غذای داغ و باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال از مواردی هستند که طول عمر یخچال و قطعات آن را پایین می‌آورد.

عدم سرویس منظم

عدم سرویس های دوره‌ای منظم نیز از دیگر عواملی می‌باشد، که می‌تواند باعث خرابی قطعات یخچال شما شود پس در این زمینه بسیار کوشا باشید.

خرید قطعات اصلی و اورجینال یخچال Mabe

خرید قطعات اورجینال و اصلی مابه امری مهم می‌باشد، زیرا در صورت استفاده از قطعات فیک و غیر اصلی می‌تواند به یخچال و دیگر قطعات یخچال شما آسیب های جدی و هزینه های شما را دو چندان کند. پارسا سرویس نمایندگی رسمی یخچال فریزر های مابه تمامی خدمات پس از فروش این محصول مانند نصب، تعمیرات و سرویس های دوره‌ای را با ارائه فاکتور رسمی جهت ضمانت اصالت کالا و گارانتی خدمات انجام شده را بر عهده دارد.

سخن پایانی

یخچال های مابه یکی از بهترین یخچال های دنیا با بهترین کیفیت قطعات می‌باشد. دانستن عملکرد قطعات یخچال می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد زیرا در صورت خرابی شما را از نوع مشکل و میزان خسارت آگاه می‌سازد. همچنین دانستن نشانه های خرابی مانند نویز زیاد، سر و صدای غیر معمول و خاموشی یخچال شما را از خرابی های دیگر آگاه و باعث جلوگیری از هزینه های دو چندان می‌شود. پارسا سرویس نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش و نمایندگی فروش قطعات اورجینال و اصلی یخچال مابه در ایران می‌باشد.